Bsrknylmz 16.haftadayım bebeğimin ense ve burun ölçümleri normaldi.Dün doktorum bacak ve kol boyunu kısa ölçtüğünü söyledi,2 hafta sonra tekrar gelin dedi kontrol edelim dedi Başına gelen,duyan var mı ,? İster istemez endişeleniyorum🥺
Arzuseen Bsrknylmz gelmez olurmu 31. Haftadayım 20. Haftadan beri kol bacak kısaydı detaylıda 2 hafta. Sonrasında karın çevresi ve kafası eşlik etmeye başladı. 2 muayenedede üst üstte yine aynı gerilikler çıkmaya başladı bu sefer bacak 3 hafta. Dün detaylıya girdim tekrardan peritanoliji doktoru baktı, genetiğe bağladı ondada sadece bacak kısa çıktı
Bsrknylmz 3bebekannesiii yani aslında 2. Gebeliğim, tecrübeliyim, hatta arkadaslarima hep moral veren ben olurdum, takmayın,olur diye .şimdi başıma gelince kötü oldum.İlk bebeğimde burnu kısa demişti ama çok şükür hiç bir problem yok sağlıklı fındık burunlu bir oğlum var🙏🏼