Naz1234- merhaba
Ah zaman doğum yaptım 5 aylık oldu bebişim🥹
Sıcaklarda kılotlu coraplı o sekılde gıymek istemedim diz üstü aldım çünkü tam dizimin arka kısmındaydı
Kan sulandırıcı kullanmadım hiç
Zor oluyor ılk baslarda kullanmak ama beni cok rahatlatmıstı