Morrrr Günaydın kızlar hamileyim boğaz ağrısıyla uyandım yutkunamiyorum bile çok kötü 13 haftalık hamileyim ne yapmalıyım ne geçirir hemen ilaç ta kullanamıyorum pastil iyi gelirmi yada kullanilirmi gebelikte kullandinizmi hic
Ankara-58 Morrrr cnm benim ben ballı süt bol su en az 3 litre bide sıcak suya bal limon sıkıp iç ben öyle atlattim
Hilaldabaan Morrrr al bende de o kadar kötü hastayım ki yutkunurken bile boğazım açıyor çok kötüyüm 😔 16 haftalık da hamileyim
Morrrr Ankara-58 tqmm canim oylr yaoim sıcak pekmez yaptim corba felan süt aklımda oyle geciricez artık olmadi bi doktoruma yazarim hafta sonu olduğu için rahatsız da etmek istemedim ayy çok kötü ya kizzz
Morrrr Hilaldabaan bak corba iyi geli acı yap birazda yumuşar belki önlemini al ben akşamdan kalmayım iyce yayilmasin canim ama dedikleri gibi ballı süt iyi gelir taylot iyi de hiç biseyimiz kalmaz ama ne olur ne olmaz hamilelikte bilemedim
Hilaldabaan Morrrr Taylot içilmiyor kuzum ben dün acı tarhana çorbası içtim bir tane de nane limon bugünde limonlu su içeceğim bakalım sıcak oda iyi geliyormuş
Morrrr Hilaldabaan canm ben doktoruma sordum metollu burun spreyini kullanabilirmiyim diye grip için kullana bilirsin dedi bisey olmaz yine sen de sor istersen ama rahat genzin kapalıysa iyi gelir simdi sıktım kendime geldim resmen hemen açtı burnumu normal olan pek iyi deyil ama eyer varsa burun akıntısı kullan canım yinede sende sor ama