Arladaslar merhaba.Duphaston kullaniyorum,hem içtikden 4,5 gün sonra regl olurum.Geçen ay doktorum buyuk bir yumurta oldugunu soyledi ve çatlatma iynesi kullandık tabii duphastonda içtim.
Geçen ay duphaston bitti 17si regl oldum.
6 gün oldu duphaston biteli ama tık yok.
Dünden beri karnımın altında garip hissiyat var,ağri falan yox bazen minik sancılar oluyor,bazenda sanki afedersiniz qaz varmis gibi.Acaba hamile olurmuyum?