cennetomrum Çok şükür saat 06:12′de kızım dünyaya geldi kendime gelince detayli yazicam darısı sizlerin başına inşallah kizlar bi sancida kurtulursunuz inşallah 🙏🥰😘❤️
cennetomrum 12hafsagunkokkaya96 hayır canım 3. doğumum 🙏 müsait olduğum zaman yazacam tabiki de 🙏🥰bu arada sorularınız varsa sorabilirsiniz 🙏🥰
cennetomrum Derinnmom amin teşekkür ederim cümlemizin inşallah 🥰🙏darısı başınıza Allah bir sancida kurtarsın hepinizi🥰🙏
12hafsagunkokkaya96 cennetomrum ay tatlım bana da yazar misn nasıl geçti doğum ben çok heyecan stres gergin mutsuzum banada moral olsun normal doğum mu oldu
cennetomrum 12hafsagunkokkaya96 evet normal doğum oldu canım çok şükür doğumum iyi geçti kendi sancimla doğurdum bebeğimde bende iyiyiz bi sorun yok sakın stres yapma oluruna bırak bildiğin dualari oku Allah yardım ediyo 🙏🙏🥰🥰inşallah bir sancida dogurursun cnm 🥰🙏🥰🙏
cennetomrum 12hafsagunkokkaya96 gece 2 buçukta sancım başladı 4 bucuga kadar sancimi evde çektim 4 buçuktan sonra hastaneye gittim 06:12′de kızımı kucağıma aldım 🥰🙏