23ekimde kürtaj oldum bir adet oldum kasın 19da sonra korunmayı bırakdım dün yatağa yattım bıçak saplaması gibi bir krapm girdi gitti vc gittim peçete ile sildim böyle pembemsi leke geliyor cok az birde adetime 8gün var sizce adetmidir yerlesme olabilir mi? Test yaptım çıkmadı Çünkü yumurtlama 3üydü ayın