Kevsinak Şimdi arkadaşlar bi haftadır ishalim malasef eşimde öyle nerden geldi bilemedim yalnız böyle her dk değil sabah akşam gibi neyse ben 30 haftalık hamileyim bebişim güzel kımıldıyordu şimdi çok sakin doktora gittim kafaya çok takınca gittim baktı herşeyin normal su kaybından kımıldamaz dedi yaşayan var mı morale ihtiyacım var sinirlerim bozuk keyfim yok