1 trimesterde yasadim. Sanki herseyden lağım kokusu geliyordu. Duş alırken, bulaşık yıkarken ne yapsam o koku sanki beynimdeydi. Hatta dışarı çıkarkende. Ama ne hikmetse benden baska kimseye gelmiyordu o kokular. Sevdiyim tüm kokulara nefret ettim neredeyse. Ev spreyi bile lağım kokuyordu 😂😂 sabunları falan hepsini değistirdim. O koku nereden beynime yerlesmisti cok garip biseydi. 3 trimestere girmistim hala o koku aklimdan silinmiyordu ama gitti simdi doguma haftalar kala 😂