Öncelikle hayırlı olsun canım Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin doktora gidene kadar ilişkiye ara verin sonrasında o zaten yönlendirme yapar ağır kaldırmamaya özen göster bu dönemde yeme içme konusunda ben hiçbir şeyden kısmadım ama kesinlikle çiğ şeylerden, şarküteri ürünlerinden, dip balıklarından uzak durmalısın daha çok meyve sebze ağırlıklı, protein ağırlıkla beslenmelisin hem kendin hem bebişin için günde mutlaka 1 yumurta yemeye özen göster süt yoğurt bunlardan tüket özellikle yoğurt ve ev yapımı olursa daha faydalı❤️