Merhaba kızlar, adet gecikmesinin 3 cü gününde kan testi verdim ve beta hcg değeri 18.5 çıktı. Adet gecikmesinin ilk gün evde test yaptığımda negatif çıkmıştı. Dün test yaptım silik cizgi çıktı. Beta hcg değeri bana biraz düşük geldi. Geç döllenme olabilir mi ? Daha önce benzeri durum yaşayan var mı ?