Ben 12. Haftada Recep has a gittim, 3000 tl muayenesi. Alanında çok iyi bir doktor tamam, ama stres düzeyiniz yüksekse çok daha yorucu oluyor. İyi hiçbirşeyi söylemiyor, hatta hiç konuşmuyor. Bir sıkıntı/ risk varsa sadece onu söylüyor 2 cümle ile. Ben oturdum o ayaktaydı hatta. Üzgünüm ama hayal kırıklığıydı. Gitmek isteyen olursa diye yazmak istedim.