Kizlar çok bekledim. Ondan öncesinde kanama oldu ve Tam 40. Haftamizda sancılarım geldi sancılarım 10 dk bir düşene kadar evde bekledim. Hastaneye gittiğimde sadece 2 cm açıklık vardı. Aileminde güzel ebelerimin ve doktorumun desteği sayesinde bütün sancilarimi acilnami kendi odamda çektim. Son dakikalarda artık doğuma alındım.. ve bebeğim artık kucagimda. Darısı isteyen ve bekleyen herkese nasip olsun inşallah. Sizlere önerim normal doğum ise doktorunuzdan memnunsaniz özel herşeyiyle mükemmel ilgi alaka para veriyorsun sonuçta. Ama eğer durum sezeryan ise bişey fark etmiyor devlette de olabilir yani. Hoşgeldin BEREN ADA m