Merhaba kızlar bugün 36. Haftaya girdik bulantı kusma yaşıyorum özellikle şu son 1 aydır var gebeliğimin başından beri vardı zaten ama prilam kullanmıştım o biraz rahatlatmıştı 2. Trimestere kadar fakat 3.trimester de tekrarlamaya başladı benim gibi olan var mı normal bir durum mu bu ?