Fts123 Kızlar 7+4 üm.hapisirken karnımın altnda kasıklarımin orada acı oluyor normal mi sizde de oluyor mu bişey olacak diye korkuyorum
ruveyda123 Fts123 çok normal sadece tavsiyem bacağınızı içe çekerek hapşırmanız böylece kasıklarınıza ağrı girmez☺️
Damlacaa Normal bu donemde yerlesme agrilari oluyor ekstra sizi hissettirebilir anlik kendinizi takip edip doktorunuza danisin yinede ☺️
Ftmklc58 Benimde ilk zamanlar olmuştu hala da var açıkçası 🥰 korkulacak bişey olduğunu düşünmüyorum ama takip eden bir doktorun varsa danışabilirsiniz
Pinaargunes Bana da oluyo bianda bişey saplanıyo gibi acılı ovunca hemen geçiyo bence normaldir diye dusunuyorum🙏 8 haftaya girdim bende🌸😍
amayinedeiyiilerledim Bana da oluyor çok gerilmeden ve refleks olarak karnımı alttan destekleyerek hapşırıyorum🤭😅