Demirela Bebegim en basindan beri 1 hafta ileriden baslayarak suan 3 hafta ileride iri ve kilolu bir bebek fakat babasida bende oyle dogmamisiz bu ne gibi sorun teskil eder? Fetal testlerini ve cift taramalarini yaprirdim temiz.
ocak2021 Demirela erken döllenmeden kaynaklıdır eğer bebeğiniz sağlıklıysa hiç bir sorun teşkil etmez diye düşünüyorum
esra34_ Demirela benimde surekli 2 hafta önde dıyodu hada 3 hafta önd dedi sonra duzeldi 1 hafta önde suan37+0
Sadelim Demirela iri bebek olduğu için normal doğum zorlaşır sezeryan olur bide böyle ileriden gittiginde gebelik sekerinden şüphelenilir gebelik şekeri riskli bı durum eğer testleri yaptirdiysaniz şeker yüklemenizi yaptirip bı problem cikmadiysa bı sorun olmaz en fazla tombik olur ☺️🌺
Elasss077 esra34_ peki doğumunuz erken olur dedi mi doktorunuz? Yani sata göre 40 hafta değil de 38 39 ların içinde gelişimini tamamlamış olur dedi mi?
Demirela Elasss077 oyle bir sey konusmadik dadece sezeryan yapariz kilolu bir bebek haftasini beklemeyiz dedi
Yassey Demirela bendede aynı şekilde önden gidiyor şekerim yok testlerim temiz doktor genetik sende minyon değilsin irisin genetik bu dedi
Smyye0303 Demirela hiç bir sorun yok bunda hatta iri olması güzel hictense giydiklerini doldurur benim oğlan 3.300gr doğdu 38 haftalikti takimin içinde kayboldu çocuk elleri ayakları giysiyi doldurmadi bide iri demişti bizimkine ne alakaysa 😅
Sadelim Demirela o yüzden iri olabilir diyetinize uygun davranıp şekeriniz yukselmedigi sürece bı sıkıntı olma inşallah ☺️
Memolininannesi Demirela oğlum 2 hafta önden gidiyodu 37 haftada doğdu herhangi sağlık sorunu yoksa sıkıntı yok