elifiinci inşaAllah zamanını bekler bebisin 🤲🌸 bana ciğer geliştirici vurmamisti doktorum ilk gebeligimde gebelik şekerim vardı ikincide çıkmadı çok şükür ama ikincide çıkmak için bahene arar demişti ciğer geliştiricide şeker yukseltiyormus risk almadık dediğim gibi zaten enfeksiyonu olmasa 3 gün kalacaktı ağır bir solunum sıkıntısı yoktu sadece fanus gibi birşeyden solunum desteği alıyordu