Glcnhsyn canım 21. haftada doktorum geçene kadar takip edilmesi gerekiyor dedi, bazılarında doğumdan sonra geçiyormuş çünkü.. 25. haftada perinatologa gittim, kalbı detaylı inceledi hem parlaklık yoktu hemde kalp bütün fonksiyonlarını görüyor dedi..
Down Sendromlu çocukların çoğunda kalp hastalığı oluyormuş, bu yüzden bu parlaklık uzun süre hastalığın belirtisi olarak görülmüş..
Ama Almanyada bu bulguyu belirti olarak saymıyorlar bil artık:)