Anneolmak58 Merhaba dostlar 40+4 te normal doğum yaptım ilk gebeliğimde bebis göğüs tutmuyor nasıl yapabilirim
Fasi Anneolmak58 Benim bebeğim hemşirin gösterği gibi almadı gogsunuzun ucunu ıkı parmagınızın arasına sıkıştırarak teklıf edın daha kolay alıyorlar
Aybarssmom_ Göğüsünün ucunu bebişin burnundan başlayıp çenesine doğru okşayarak uyar canım o zaten esner gibi kocaman ağzını açacaktır sonra emzirmeye başlayabilirsin