Slnhrgnc ben de Banu hanıma yaptırdım Prof ücreti alıyo 150, detaylı usg ücreti de 140 tl alıyorlar. Her şeyi inceledi kadın fazla muhabbet etmiyo ama durum rahatsız edici değil çok iyi bi doktor her şeye detaylı bi şekilde baktı 2 kez de üstünden geçti. 20-25 dk sürmüştü sanırım memnun kalmıştık eşimle.