Ben Nur Cansu Hanım a gidiyorum çok memnunum. Ama pohpohlamayip biraz realistik bir doktor ve her şeyden önce bebeği düşünüyor. Mesela benim midem çok bulaniyordu ilaç yazmamakta diretti,çocuğun organlarına zarar vermemesi için Ama mesleğim gereği istediğimi anlatınca yazdı ve mecbur kalmadıkça kullanmami sıkı sıkı tembih etti.
Yani her istediğim olsun kafasıyla gidilecek bir doktor değil,en iyisi için gidilecek bir doktor olduğunu düşünüyorum.