Glcnors Kızlar selam bu gün tam 20+0 haftalık olduk yolun yarısındayız ama bu gün sürekli sanki bebek vajinama tekme atıyormuş gibi hissediyorum ve çşm geliyor tam göbek çizgimden vuruyor açıkcası biraz korktum aranızda bunu yaşayan varmı?
Minikkush9496 Glcnors hala yukarı kalkmamış diye öyle hiss ediyorsun ben 22 haftalığım 1-2 gündür artık birazcık yukarıda hiss ediyorum
umrumdadegil Glcnors yani ayakları aşağıda kafası yukarıda oluyor ayaklarıyla vuruyor o yüzden vajinaya vurduğunu hissediyorsun erken hissetmeye başlamışsın ama maşallah 😂
Glcnors umrumdadegil aa gerçektenmi bu mutlu etti beni çok sabırsızlanıyordum hareketlerini hisetmek için
Dadymom1 umrumdadegil 26 haftalık gebeyim, bebeğim baş gelişli ancak bende aynı şekilde vajina da tekme hissediyorum 😅 illa makat gelişli diye bir şey yok
Umut_aras Glcnors Glcnors biraz önce bende bunun için post açmıştım sizin postunuzu gördüm bende akşamdan beridir bı alt karında bı sağ tarafında hiisediyorum
umrumdadegil Glcnors hiç harket hissetmemis miydin sen ben hissediyorsun da bugün orda hissediyorsun sandım 😅
tatlibebegim_ Glcnors bende 19 haftalığım sürekli kasıklarımda hissediyorum pıt pıt atıyor geceleri özellikle hiç durmuyor😂çok aşırı sık idrara çıkıyorum tekrsr gittiğimde bi kaç damla geliyor ama sanki yıllık varmış hissi veriyor 🤦🏻♀️
Glcnors tatlibebegim_ demin zor yetiştim lavaboya şuan sag tarafta vurup duruyor prensesim benim galiba hep lavaboda kalıcam doguma kadar
Glcnors umrumdadegil karnımda birşey çok hafif dokunuyordu gaz sanıyordum meger bebekmiş bu gün tam net hissediyorum
Ervaa35 Glcnors ahh ahhh yarama bastın😂😂 benım kızın ayakları aşağıda kafası yukarda resmen kasığımda taşıyorum idrar torbamda okadar tepiniyoki canım çok yanıyo sürekli lavabodayım cıktıgımda tekrar geliyo 🤦🏼♀️ Suan 24+5 im doktorum bu şekilde gidicek çıksa yukarı çıkardı dedi yani doğuma kasar kasıkta taşıycam🥺😂
Glcnors Ervaa35 benimdemi öyle acaba sürekli kasıkta hisediyorum hareketini ya sag ya sol yada ortada
umrumdadegil Glcnors hazır ol daha sert tekmelere 🥰 o tuvalet sıkıntısı nerdeyse hepimizde var geceleri daha da sık uyandırıyor ilerleryen haftalarda