21.11.2023 tarihinde sezeryan oldum ve bugüne kadar ben ameliyat nedir bilmeyen biriydim burada okuyordum böyle pozitif hikayeleri ama ben evhamlı birisi olduğum için hep kötüsünü düşünüyordum ama sakın öyle yapmayın gerek yokmuş çünkü 😅 beni ameliyat için giydirdiler damar yolumu açtılar ve beklemeye başladım o bekleyiş herhalde bana bir asır gibi geldi nasıl korkuyorum nasıl heyecanlıyım size anlatamam tekerlekli sandalyeyle hemşire beni aldı asansöre bindik ve benim gözlerimden yaşlar akıyor durduramıyorum hem titriyorum hem ağlıyorum ameliyat odasını gördüm işte dedim başlıyoruz artık oğluma kavuşcam ameliyat masasına oturdum belimden iğneyi vurdular bu arada en korktuğum şey belden iğne kısmıydı ama hiç korkmayın emin olun hissetmiyorsunuz sadece kemiğinizde bir sızı oluyor ondan sonra bacaklarınızda sıcaklık iniyor ve uyuşuyorsunuz ondan sonrası rüya gibi doktorum bana soru soruyordu ben cevaplıyordum falan derken bir baktım dünyanın en güzel sesi en güzel görüntüsü benim canım oğlum dünyaya gelmişti 🥹o duyguları anlatamam işte onu sadece hissediyorsunuz sanki hep onu tanıyorsunuz gibi böyle bir duygu yok 🥹sonra oğlumu bana öpüp koklattılar ve babasıyla ailemin olduğu odaya götürdüler bana çok uzun bir süre gibi gelmişti ama çok kısa sürmüş ameliyat buradan sonrasında en önemli şey yürümeniz ve gaz çıkarmanız gerektiği çünkü ben gaz çıkaramadım ve bu yüzden lağman yapıldı onun dışında şuanda dikişlerim kabuk bağlamış durumda ve bebekli bir hayata kendimi alıştırma modundayım 🙏🏻 eğer sorularınız varsa cevaplarım seve seve