

kızlar normal doğum yapıcam inşallah. hastanede giymek için bu 2 takımı aldım yeterli olur mu? gecelik tarzı almadım çünkü rahat edemem diye🥲yada böyle süslü püslü şeyler alıyolar genelde dantelli felan pek sevmem ben açıkçası öyle özel bi foto çekim de olmucak. bu yeterli olur mu bilemedim ki