glbhrr1 Stylo Duo aldım çok güzel. İçi geniş , bölmeleri de güzel. Ayrıca çantanın en altından bir şey alacağınızda üsttekileri boşaltmaya gerek yok, arkada bir fermuarı var orası çantanın altına açılıyor oradan üstteki eşyaları dağıtmadan istediğinizi alttan alabiliyorsunuz. Çok kullanışlı arkadaşlarımda kullanıyor hepsi çok memnun.