Yagmur1991 Valla doktorum okadar ısrar ettiki yaptırdım ama çok midem bulandi mafoldum herkez benim gibi olmayabilir ama zordu gerçekten
GamzeCan Yagmur1991 bende cok kötü olmustum canım ama dediğin gibi herkstr aynı olmuyor. İyiki yaptırmıssın ama yaptırılması gerekiyoor👍🏻
Kdrye Yagmur1991 bende cpk kotu olmustu. Kusmamak icin uyudum saat basi uyandim. Acliga dayanamiyorum bide
Dileksah Aynen canım inan hamile olurta aç karnına okadar şekerli su herkesi etkiliyo ama anne ve bebek için çok önemliymiş şeker yüklemesini arkadaşım yaptı ve önemini anlattı gizli şeker oranları son yıllarda ciddi artmış ve ani bebek kayıplarına neden oluyormuş zaten verdikleri şeker 1 bardak koladaki şekere eş degermiş ve hiç bir sakıncası yokmuş bilgi olsun dedim Allah bebeklerimizi saglıklıca kucagımıza almayı nasip etsin