Gulaydemircan07 Kahramankentli eşim yiğit benden dedi ikinci isim senden olsun dedi benim kayra çok hoşuma gitti ama kardeşim de ya alp dedi ya goktug
Gulaydemircan07 Meryemcim ya yakin arkadaşımın oglunun adi da öyle bilmiyorum ya aslında isim.bi gök boncuk ama bilmiyorum ya
Yigit_Yagiz_Moms İkisi de çok uyumlu olmamamış ama illa hangisi derseniz yiğit kayra diyorum ben. Yiğit tek başına daha güzel. Ama yanına alp, mert, han, ali gibi kısa isimler koyabilirsiniz