Yesimmmm Kubravci ilk dozu oldugumda iki gün ağrı oldu kolum kütük gibiydi ama ikinci dozda hiç agrı olmadı vücut alıştı heralde 😊
oznuryalcn Kubravci bende bugun oldum ama hic hissetmiyorum tabi kaldirdigimda hafif sizliyo ama baya elimi kolumu sallayarak is yapiyorum
Tgbatem 19. Haftadayım bugün bende ilk dozu oldum korkulacak birşey yok bence ilk an bir zonklama oldu ve geçti kolumu yukarı kaldırınca hafif ağrı war ama anlatılanlar kadar abartı olmadı
Flora34 Kubravci kişiden kişiye göre değişir. Kimisinde ağrı oluyormuş kimisine de ateş yapıyormuş. Bende bişey olmadı çok şükür
Melissssgrc Ben oldum 3 hafta oldu ilk de hiç bir şey hissetmedim ama akşam biraz kaldırırken ağrıdı bir de 3 gün ağrıdı ama işimi engelliycek derece de değil di kolumu kullandım sıkıntı yaşamadım korkmayın kızlar korkulacak bişi değil buz tampon felan yapın ara ara
Asiiye Kubravci iki gün agrıyo geciyo sonra kolanyali pamukla sil demislerdi dene istersen 2 gun banyo yasak su degmiycek
Momofthemert Kubravci ilk doz ağrı veriyor genelde sonrası acımıyor ben ilk dozda 5 gün sol tarafıma yatamamıştım acıdan sonrakiler acımadı toplam 5 doz oluyo sanırım
Sedalii Kubravci ben 3 gün uyuyamadım kolumun ağrısından ağlıyodum artık :( İkinci aşımda hiç ağrımadı şişme bile olmadı