ArifeEl Kızlar, bu haftalarda bebek hareketlerini nerede hissediyorsunuz? Ben bazen kasıkta da hereket hissediyorum. Sizce normal mi?
Nur_50 ArifeEl çok normal bebiş doğum pozisyonu aldı ise olur yani bendede oluyor bende 32 haftalığım.
Nesfur41 ArifeEl Eğer doğum pozisyonu aldıysa hareketleri genelde göbek deliğinin üstünde hissedersiniz.. kasıklarda sadece baskı hissedersiniz kafası yani 😂