Kafi Kızlar bugün pozitif gören varmı erken gebelik testi mi yaptınız normal testi mi adetten once mi geciktikten sonra ne durumdasınız adete 5 gün var 2 günce test yaptım negatifti
Larraa Kafi Benim de adete 5 gün var. Dün ovülasyon testi yaptım hamilelikte koyu ovülasyon testide koyu çıkıyor çünkü. Yaptım gayet silikti. Gebelik testi de var evde ama açıkçası yapmaya cesaretim yok.
Kafi Tugba_turk46 bende bekliycam canım eğer Bi iki gün geçerse öyle yapmayı düşünüyorum belirtilerin var mı benim biraz göğüs ağrısı var belim ayakta kalınca çok ağrıyor normalde ağrımaz ara arada kasik ağrım var
Tugba_turk46 Kafi bende bugün sabahtan beri ciddi derecede göğüs sızlaması var beyaz akıntı bel ağrısı var birde bilmiyorum her ay gibi umudum yüksek ama sanki var gibi hissediyorum 😔
Kafi Tugba_turk46 bende öyleyim canim var gibi geliyor içimden daha önce 3 kere gebelik yaşadım rahimimde sorun vardı gebeliğin ilerleyemedi ama az çok belirtilerini anlayabiliyorum göğüs ağrısı bence en büyük belirti benim için
essra07 Benim de reglime 5 gün vardı bugün yaptım erken gebelik testi çıkmadı. Lekelenmem oldu ama. Yumurtlamamın 10.günü. Geçen kış kimyasal geçirdiğimde 3 gün varken silik çizgiyle öğrenmiştim.
Kafi essra07 yumurtlamanin 10. İdrarda çıkma oranı düşük kan testinde kesin çıkar ama inşallah hamilesindir canım lekelenmede belirgin belirtilerden arasında
Tugba_turk46 Kafi evet canım hem göğüs sızlamsı hemde kahverengi lekenin daha yoğun ve koyulaşması en net belirti günlerimizde aynıymış inşaallah aynı günde o hayırlı haberi alırız🥺❤️