Msydn6 yaa iyimis o zman benim 3cu gebeliğim olucak özeller çok çok pahalı o yüzden güzel bı yerde digum yapmak istıyorum sezeryan olursa gönül ister ssvd ama hayırlısı yinede devlet hastaneleri genelde dikiş yapıyor ya çevrem de bir çok insan memnun degil ve hep enfeksiyon olmuşlar onyuzden iyi doktor arayışındayim