Deneyimli anneler deneyimini paylaşırsa sevinirim kızım 5 aylık oluyor 2.5 aydan beri kaşıntı akıntı derken bugün de ateş başladı 38.5u gördük calpol vermek istedim geri çıkarttı süt dışında d vitamini ve kan ilacını bile içmiyor çıkartıyor napacağımı şaşırdım parasında değilim faydası olur mu alırsam bileklik daha mantıklı olur mu kolye batıp rahatsız edici oluyormuş ama ya bileklik koparsa 😔 yardımcı olursanız sevinirim