öncelikle herkese iyi geceler 🥰 ben hamileliğimi tesadüfen ovülasyon testiyle öğrendim ayın 3ünde kan verdim beta 192 çıkmıştı dün yani 7sinde kan verdim bugün sonucum 1926 çıktı. henüz doktora gitmedim öğrendiğimde son adet tarihinden hesaplamaya göre 5 haftalıktı ayın 14üne randevu aldım yani geç döllenme vs olmadıysa 6+3 olmuş olacak kalp atışı duyulur mu yada beklemeden pazartesi hemen doktora gitmeli miyimmm