Merhaba kızlar,
3, 4 gündür kasiklarımda adet ağrısına benzer bir ağrı var bugün daha da arttı ağrı batar şeklinde, şeffaf da bir akıntım var, yumurtlama ağrısı diye düşünüyorum ama böyle bir durum yaşayan var mı, neden olabilir acaba, hamilelik istiyorum ama korunmayı bırakalı daha 20 gün oldu, 1 yıl önce sezeryan doğum yaptım, dikiş yerlerim ve etrafında ağrı var