Sidra27 Kızlar tam 12+2 deyim en başından beri mide bulantım yoktu yeni başladı yaşayan var mı sonradan ne yapıyorsunuz herşeyden tiksindim hiçbirşey yiyemiyorum
Damlaserkan Sidra27 valla benimde 12. Haftamda basladı 21. Haftada bitti priliam kullandım ama asla fayda etmedi