Kukulikukuli12 Eymenmoms ilk kızımda 41.haftada suni sancı ile dogum yaptım. Şuan 2.bebeğime hamileyim 39+5 olduk aynı yolda ilerliyorum 🤣
SeydaaYlmz Eymenmoms iki kızım var biri 40+6 da biri 39+3 de doğdu teyzemin oğlu oldu aynı sene 41 haftalık doğdu. Şimdi benimde erkek kaç haftalık doğar hiç bi tahminim yok inşallah zamanında doğsun da 🥰
Su-papatyasi Eymenmoms ilk oğlum 31 haftalık doğdu İkinci kızım 37 haftalık doğdu 3 üncü kızım 41+3 haftalık doğdu 4 üncüye hamileyim 32 haftalık buda kız bakalım ne zaman doğacak
Busraabtb Oğlum var 5 buçuk yaşında 38 haftalıkken geldi şimdi 30 haftalık kız bebeğe hamileyim umarım Buda abisi gibi 38 de gelir
Eymenmoms Busraabtb Bnm oğlumu da 39 da sezeryan ile aldık 38+5 te kız bebeğim olacak inşallah herkes kızlar erken doğar deyip duruyor korkuyorum gününden önce doğarım diye gurbette bi başımayım ailemi çağıracam ona göre
Zeynooooooo Eymenmoms ben kizimi 42 haftada dogurdum diyer kizimida 39 buçukda bence onlar bos laflar
Eymenmoms Zeynooooooo Zeynooooooo cahil insan hurafesi işte güya pipisi yok diye eksik doğuyor erken tamamlanıyor Mantığıyla söyleniyor doğruluk payı varmı diye de korktum
UmmNasuh Eymenmoms asla doğru değil üçüncü gebeliğim ikisi erkek biri 34+2 diğeri 38+2 de doğdu şuan üçüncü kızım olacak 39+5 hala gelen giden yok belirti bile yok bu kız çok nazlı çıktı 😄
Eymenmoms UmmNasuh çok şükür bana sürekli erken doğum riskin var bebek aşağıda kanala yakın diyordu doktor şuan son 12 günüm gününden önce doğarmı ki diye korkuyorum
2prensesannesiiii Eymenmoms bi kızım var gebeliklerimden sağlıcakla doğan başka yok şimdi 6 haftalık gebeyim 🙏🏻
Merve1616 Eymenmoms 9.aya girdiğinde her an bekle hazırlıklı ol kizlar biraz erken gelir demişlerdi 37+3 te doğum yaptım