1palyaco 9haftalık gebeyim . Hangi balıkları tüketebilirim isim olarak verir misiniz . Dip balık hariç vs şeklinde demeyin.
Ressammom 1palyaco somon ve hamsi diye biliyorum başka varsa bilmiyorum bende burada bekleyip öğreneyim
Ebru3439 Hamsi istavrit tarzı küçük balıkları tavsiye ediyorlar ama hep aynı balıkları yemekte mide bulandırıyor bir süre sonra ben haftada bir levrek çupra falanda yedim zaten markettekiler çiftlik balıkları yani dip balıkları falan değil hemde aşırısı zarar veriyor yani önemli olan balık tüketmek 🌸 @1palyaco
cokbilmismom Mezgit, kalkan, lüfer, levrek, çipura, barbun ve kefal Bunlar dip balıkları bunların tüketilmesi önerilmiyor yüksek cıva içeriyor. Bunun dışında olanları yiyebilirsin
Zeynep1121 1palyaco ben somon ve hamsiyi çok seviyorum bir kaç defa palamutta yedim en löp et sevmiyorsan bol.bol hamsi ye ama kılçıksız istiyorsan somon mükemmel bir tercih 🙏
M198935 1palyaco benim eşim şu ürünleri mühendisi yediğimiz balık genelde hamsi ve istavrit çünkü deniz balığı bebeğe de güzel kilo aldırdı … Çiftlik balıkları olan alabalık levrek çipura tarzı balıklar antibiyotik alabiliyor onun için çok eve sokmuyoruz