Ayazmom_ Merhabalar, 39+2 bebek kanalda değil. Sizlerin bu haftalarda kanala girdigi oldu mu? Yonlendirmek icin yaptiginiz veya onerdiginiz seyler var mi? Suyun gelmesiyle veya suni ile bebek kanala girer mi? Aydınlanmak istiyorum teşekkürler 🥹🥹🥹
Gulsbaby Ayazmom_ aynı durumu yaşadım. Bebeğim kanala girmedi ve sezeryan oldum. Her duruma hazırlanın
hunilimom Ayazmom_ benim iki bebeğim de sancıyla girdi (suni) giredebilir girmeyedebilor bebeğe kalmış bişe biraz
Ebru52- Ayazmom_ bende aynı oldu 39/2 de suyum geldi 26saat bekledık 72saat beklenecektı bebek kanala inmemişti devlettedym sunı verdiler 26 saat sonra kaçtım özele gttm seseryan oldum çok istiyordum normal Doğum ama olmadı açıklıgın olmazsa zor canm suyun gelmesi kötü kanala inmemesi kötü devlet takıplı mısın özel de mı doğum yapcan
Ayazmom_ Gulsbaby Hayırlısi olsun, her iki duruma da hazirim sadece elimden geleni yapmaya calisiyorum🙏🏻🥲
Ebru52- Özele kaçtım 26 saat sonra dedım ben gitmek istiyorum ölümüne imza attım özel hastaneyı aradık gelin dedi Doktora dedim normal doğum olur mu 26 saat oldu suyum geleli 1 cm açıklık vardı dedi istersen sunı sancıya devam edip 4 cm açıklığı bulunca epıdural yaparım ama suan 1cm açıklık bende dedim dayanamam seseryan olmak istiyorum seseryan oldum amalıyat sırasında kordon dolanması vardı 2 kes dolanmış bebek kanala ınmemiş zaten uğraşşalarda devlette sezeryana alırlardı seni dedi o sırada bebegımın sesını duydum zaten uyuşuksun bsey soramadım ılk bebegım acemısın bsey anlamıyorsun azcık sancınız da olsa hemen hastaneye gidin ben suyum gelmeden bir gün önce sancım vardı gıtmedım salak gıbı ozaman gtseydım belki normal doğum olurdu yada en azından 26 saat çile cekmezdım ıns doğumlarınız pozıtif olur kızlar
Ayazmom_ Ebru52- Ben özel takipliyim. Sizde sağlıklı bir sekilde bebeginizi kucaginiza almissiniz cok şükür. Demekki hayırlısı böyleymiş üzülmeyin ❤️
Gamzeazem Gulsbaby 38 oldum bizimde inmiyor hiçbir ağrı belirti yok karnım resmen göğsümle bir bebek hep en üstte ya çok yamuk duruyor dedi tamam baş geliş ama yamuk galiba bende suniye doğru gidiyorum Ayazmom_
Gamzeazem Ayazmom_ ay nolur korkmayın herkesin doğum hikayesi çektiği acı farklıdır süresi farklıdır sadece ben bunu böyle hayal etmedim oğlum 41 de suni ile geldi doğmuyordu ama kızım kendi gelsin istedim suni farkı acı daha sık ve daha aralıksız en azından kendi sancımız gelip gidiyor