Ftm55 canım nisan mayıs gibi geçti sanırım tam tarih bilmiyorum ama bencede eğer zaten gebelik normalse ve bir sorun görünmüyorsa çok fazla paralar vermeye hiç gerek yok ayşe hoca zaten özelde olsa benim bütçem ona yetmez doçent olduğu için çok pahalıydı