semakayaa Merhaba Güzel anneler 😍 Kimlerle aynı hastaneye gidiyoruz merak ettim doktorunuz kim ve nerde doğum yapmayı düşünüyorsunuz 😌💕
Ddmkmrc Merhaba perinatoloji takipliyim Şule hanım ama öncesinde 2 defa Sıdıka Sibel gulova kadın doğum uzmanına gitmistim memnun kaldım
semakayaa Ddmkmrc yaaa bende o doktora gittim memnun kalmadım aylin öztarhana gidiyorum 3 aydır memnunum
Ddmkmrc Yani iki defa gittim sonrası hep perinatoloji riskli gebelik olduğu için Şule hanım çok çok iyi ama doğumu karar vermedim orada mi çam sakurada mi mr cekildi bakalım onun sonucu çıksın karar vericem
Esraty25 Merhaba bende Sıdıka Sibel Gülova hocaya gidiyordum fakat her gidişimde kendisini orada bulamıyordum. Açıkçası çok memnun kalmadım.
semakayaa Esraty25 Evet bende hic memnun kalmadım o yüzden her seferinde baska bi asistan vardi ama aylin hanim oule değil bazen kendisi oluyor o muayene ediyor o olmassa cok tatlı hemsireler muayene ediyo
Ddmkmrc İlk doğumum özelde oldu ama şimdi fiyatlar çok pahalı 3 sene önceki gibi olsa keske özel çok rahat oluyor devlette nasıl olur bilemiyorum hayırlısı