NewbieMommy Seda_1072 _Tazeanne doktora yazdım fitil önerdi kullan geçmezse gel bakayım bi dedi çok gerginim fitil olayına insallah yanlış yapmam
NewbieMommy Buseerdem1 Hatice_11 Ya kızlar afedersiniz de böyle kabuk kabuk oldu kesin mantar dimi bu ? Yani pul pul peçeteye geliyor sildikçe falan
2lokummannesiii NewbieMommy kadın doğumcunuz fitil verir. Krem vs onları da sorarak kullanın. Ben elma sirkesi ile çabaladım ama olmadı. Şükür fitil şimdilik işe yaradı.
Buseerdem1 NewbieMommy evet aşırı derecede kaşıntı da yapar aynı nemli bırakmamaya özen göster iç çamaşırlarını giymeden önce ütüle mutlaka
Hatice_11 NewbieMommy evet kuzum ve öyle oldukça daha çok kaşıntı oluyor . İçte mi yoksa dışta mi kaşıntın. Çok geçmiş olsun
NewbieMommy Hatice_11 vajinanın dış dudak kısımlarında beyazlıklar var ayrıca makat çevreside bildiğin pul pul olmuş 😔 dün ilk fitili attım canım 3 gün sonra bir daha dedi umarım makata da etkisi olur başka birşeyse diye korkuyorum yani makat kısmında da olunca
Hatice_11 NewbieMommy umarım iyi gelir fitil canım. Ben iç çamaşırlarını atıp yenisini almıştım ve geçene kdr da ince bir bez koymuştum sirkeli su ile yıkamak ta iyi geliyor diye duymuştum .
Arzgl123 NewbieMommy Vajinal mantar malesef bende aynsii hamilelikte iki kere başıma geldi 3 ay arayla ve çok zor bı durum Allah yardımcınız olsun
Arzgl123 NewbieMommy Sivilce gbi kabarikliklar da oluşmaya başladı mı ve kaç haftaliksiniz ilk aylarda ilaç vermiyor doktorlar benim 8 haftalıkken olmuştu ilk basta
NewbieMommy Arzgl123 yok sivilce gibi şeyler oluşmadı sadece beyaz birikintiler var. 29.haftamdayım dün fitili atınca mesela bugün kaşıntım neredeyse hiç olmadı diyebilirim
Arzgl123 NewbieMommy Sevindim onlar olaunca daha kotu oluyi sizinki sadece iltihapta olmuş olabilir.duzelir insallh bir an önce
NewbieMommy Hatice_11 inşallah canım 🙏🏻 başka şeyler değdirmeye korktum açıkcası zaten 2. Fitili atınca geçmezse doktorum gel kontrol edelim dedi direkt ona giderim sanırım