Kızlar bugün 35+3 haftalık olduk ve 1 haftadır sancım vardı hissediyordum. Bugün doktora gittim ve nstde sancı çıktı ama sonra kesildi. Sancılar sıklaşırsa gel dedi sadece. Bu şekilde bir durum yaşayan var mı? Doğumun yaklaştığının göstergesi mi bu sancılar?