Kızlar merhaba gonal f-45 ikinci defa aşılama denencek rapor çıktı çatlatma iğnesi içinde rapor çıkmış eczane her iki iğne içinde 1500₺ aldı anlamadım şey ilk aşılamada iğne için daha az para aldılar üstelik çatlatma iğnesi raporuda var eczanedemi karışıklık oldu çatlatma iğnesi raporlu olunca ne kadar oluyor bilgisi olan varmı