Newmomy Xyz Bu gece 40 olucak normal olsa daha beklicektim sanırım sancı filan yok. Ama çarşamba sezaryn olucam
Ahsenveannesi Buseamaikizlerburcu normal degil mi? 38dan sonra dogum beklenir sizin sadece 1 gun gecmis
Buseamaikizlerburcu Ahsenveannesi suyum gelsin nisanim gelsin demiyorum canim sancilanmiyorum bile ben .