mrvsvs54 Herkese merhabalar ilk ultrasonunuzda kese mm olcunuz neydi ve kacinci haftaydi bilenleriniz yazarsa bilgi almak istiyorum 😊
gdaslik mrvsvs54 benim de 5+0 da 12mm ölçüldü kese doktorun ölçümüne göre ultrason cihazında 4+3 yazıyordu. 4+3 haftalık görünüyor bir kaç gün gerilik Bir sıkıntı yaratmaz dedi doktor.
mrvsvs54 Hase merhaba benim adete gore 5+3 olmasi gerekiyordu normalde doktor bana 4 haftalik dedi ve keseyi 10 mm soyledi ama 10 mm 5.hafta olcusu bildigim kadariyla bende sasirdim neden kucuk soyledigine ondan merak ediyorum bende
mrvsvs54 Tucekilic umarim duzenli yukselir betaniz bana doktor 5+3 olmama keseninde 10 mm olmasina ragmen 4 haftalk dedi kesnlkle bi yanlslk var bzmkindede
mrvsvs54 1palyaco benim adete gore 5+3tu gecen cuma gittigimde kese 10 mm olmasina ragmen bana 4 haftalik dedi ama ultrasonu gercekten cok kotuydu bende supheye dustum sizinde 7 mm ve 5 haftalik ciktiysa benm doktorumda cidden bi sorn var ya 🤦🏻♀️
1palyaco mrvsvs54 olablir öyle düşünmeyin . Erken yumurtlama görmüşsünüzdür erken gerçekleşmiştir gebelik oyüzden keseniz büyüktür haftasına göre. Veya başka nedenden dolayı da olabilir . Ama yine de farklı doktora da gözükün şüphe kalmasın içinizde .
mrvsvs54 Tucekilic oyle yapacagim yarin 6+4 olmam gerekiyor normalde ama doktorun hesabina kalsa daha bugun 5 hafta olyorum 10 mm keseye 4 hafta demesi bana ilginc geldi
mrvsvs54 Hase peki son adetinizle 4 haftalik olmasi uyusuyormuydu benm son adete gore 5+3 olmasi gerekiyordu ama 4 hafta dedi
1palyaco mrvsvs54 evet doğru çnkü haftası küçük çıkmış olması gerekenden onu yazdığınızı sonradan fark ettim. Endişe etmeyin ama doktor büyüklüğünü olumsuz karşılamadıysa sorun yoktur merak etmeyin stres yapıp bebeği de olumsuz etkilemesin 😇🌸
mrvsvs54 Birceliiiii herkesin farkli farkli gercekten kafam karisti benimde 😊 bende gittigimde 5+3tum kese 10 mm cikti 4 haftalik dedi doktor bana kesenin boyutuna gore soylemiyorlarmi haftayi sizin 7mmken oyle denip bana niye 4 denmis ben hic anlayamiyorum🤦🏻♀️😂
Birceliiiii mrvsvs54 hiç haftasıyla oynamadılar benim hatta 7. Haftadan sonra hep 1 hafta önde göründü ultrasonra doktor onlar olabilir son adet tarihine göre ilerlenecek yinede dedi şuan 32+5 son adete göre düzenenlenen haftayla ilerledik hep size neden öyle yaptı anlamadım 😄
mrvsvs54 Hase daha 7 degilim ama son adete gore 6+4 olacagim bende yarin yakin sayiliriz ultrasonda gene kucuk soylemezlerse tabi 😊 kalp atisini duydunuz mu