Beyzab95 bu tarz sepet beşik ilk kızımda kullanmıştım.3 ay ağlaya ağlaya yattı.geceleri 15 dakika arayla ağlayarak uyaniyordu.en son eşim odasındaki büyüyen karyolaya yatiralim dedi.odasina yatırdım.yemin ederim uyumayan bebek mışıl mışıl uyumaya başladı 🙈😅büyük korkulukları olan sallanmaya karyolaydi.simdi ikinci kızıma hamileyim.e bebekten kademeli ahşap beşik aldım.ilk kızımın sepet beşiğini de getirmedik eve depoda bıraktım 🙈😅 bize çok kullanişsiz gelmişti.