Keşke bende almasam 53 le kaldım şimdi 63 üm 21 haftamdayım 2iz gebelik dün sağlık ocağına gitim hemşirem çok kilo almışsın dedi bana keşke bende almasam ağırlaşıyom nefesiz kalıyom şimdiden yemeği kıstım ama öylede aç kalıyom dayanamıyom nasıl oşacak bilmiyom