Herkese merhaba 39 haftamizdayiz ama miniğimin gelmeye niyeti yok gibi benimde canım aşırı noodle çekti normalde bize de zararlı ama canım çekti geçenlerde yedim bir paket şimdi yine yesem mi diye düşündüm sigaraya da aş eriyorum sanırım normalde 1 veya hiç içmiyordum şimdi 3-4 buluyor sizce napayım yim mi🥹