Babyannesii bu mu düzensizmiş 😳 doktor mu dedi hemşire mi.?
80 üzeri sancı sık aralıklarla cıkıyırsa dogum yaklaşmış sancılar başlamış demektir. Bana bunu dpkotr söylemişti.
İlk dogumum da 41.hafta bile bneım 20 üzerine cıkmadı suni sancı ile dogum yaptım.
Suan 2.dogumum olacak 39+4 bitti yine aynı mesela sancı yok