Mucizemses bende tıbbi görüntüleme teknikeriyim doktor neye dayanarak söylemiş merak ediyorum :) benim işim bütün tanı ve tedavi için görüntüleme cihazlarıyla olmasına rağmen herkes gelip ultrason zararlı gitme diyor bana bende diyorum ki bu benim işim bunun okulunu okudum ben biliyorum siz neye dayanarak böyle söylüyorsunuz. Ee herkes öyle diyor diyolar yani kulaktan dolma bilgiler. Ama doktorun neden öyle demiş merak ettim şimdi ne alaka yani. Mesela riskli gebelikte 2 haftada bi kontrole gidilir öyle olsa iki haftada bi gitmezdi kimse. Ve de 5.hafta keseyi görmeye 7.hafta kalp atışını duymaya gidiyoruz zararı olsa herkes böyle yapar mıydı ya da doktorlar bunu herkese söylemez miydi