Dün sezeryan oldum çok fena ağrılarım var ben sezeryanin böyle bişi olduğunu bilmiyordum herkes isteyerek olduğu için.sirtim belim yatınca kalkamıyorum oturunca kalkamıyorum yurumen gerekli dedi Dr kaç güne gecicek nasıl biticek bu acı çocuğumu kucağıma alamıyorum piskolojim kalmadı